FacebookTwitterLinkedIn

Vânzările producătorului de bere Carlsberg au crescut cu 11,2% în prima jumătate a anului financiar, în ciuda volumelor mai scăzute din zona Europei.

Vânzările înregistrate de producătorul de bere Carlsberg demonstrează că majoritatea consumatorilor rămâne dispusă să plătească substanțial mai mult pentru berile premium, în special, notează RetailDetail.eu.

„Strategia afacerii noastre continuă să dea roade, așa cum o demonstrează evoluția pozitivă a mărcilor noastre internaționale premium, dar și creșterea continuă a businessului pe piețele cheie din Asia”, s-a declarat mulțumit Cees ‘t Hart, CEO-ul grupului, care va preda în septembrie ștafeta reorganizării businessului lui Jacob Aarup-Andersen, după opt ani de mandat.

În Asia, volumele au crescut cu 4,8%, comparativ cu o scădere de 2,1% în Europa de Vest și -1,9% în Europa Centrală și de Est. Nu este clar încă dacă acest declin este cauzat de vremea nefavorabilă sau de majorarea prețurilor. Ceea ce este cert, însă, este că toate regiunile au înregistrat o creștere solidă a veniturilor, cum ar fi +9,2% în Europa de Vest și +11,7% în Asia. De asemenea, venitul pe hectolitru a crescut cu 10%.

La începutul acestei săptămâni, Carlsberg și-a revizuit așteptările cu privire la profitul pentru întregul an. În prima jumătate a anului, profitul operațional a crescut cu 5,2%, până la 850 milioane de euro.

Reziliența producătorului Carlsberg este în contrast puternic cu rivalul Heineken, care a trebuit să-și reducă cifra cu privire la estimarea profitului, deoarece unii clienți au început să se reorienteze către mărci de bere mai ieftină.