FacebookTwitterLinkedIn

Producătorul italian de băuturi spirtoase Campari Group a anunţat joi finalizarea achiziţiei celebrei mărci de coniac franţuzesc Courvoisier pentru 1,08 miliarde de euro.

Tranzacția este catalogată ca fiind cea mai importantă din istoria producătorului italian de băuturi spirtoase, notează AFP.

De asemenea, oficialii producătorului italian au confirmat termenii unui acord convenit în luna februarie cu grupul american de băuturi spirtoase Beam Suntory, vizând preluarea tuturor acţiunilor la Beam Holding France, societatea care deţine marca de coniac de lux Courvoisier.

Campari activează pe piața din Franța din anul 2016, atunci când a preluat producătorul de lichior Grand Marnier, într-o tranzacție care se ridica la 684 milioane de euro.

Ulterior Campari a mai preluat coniacul Bisquit Dubouche în 2017, mărcile de rom Trois Rivieres şi La Mauny în 2019, precum şi şampania Lallier în 2020 şi marca de lichior aromatizat Picon în 2022.

Compania Campari a fost fondată în 1860, iar începând cu anul 1995, compania a demarat un şir de achiziţii care au transformat-o într-o multinaţională prezentă pe mai mult de 190 de pieţe şi cu un portofoliu care cuprinde peste 50 de mărci.

Casa Courvoisier a fost fondată în anul 1828 de Félix Courvoisier la Jarnac. Compania a fost furnizorul oficial al împăratului Napoléon III.