Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite în televiziunile de sport – trimestrul I 2019

Volumul de audiență livrat de televiziunile de sport pentru reclamele difuzate în primul trimestru al acestui an a scăzut cu 5,6% față de aceeași perioadă a anului trecut. DigiSport 1 și DigiSport 2, televiziuni deținute de RCS&RDS, domină această nișă, cu o cotă de piață de 65%.
bere televiziune

Bugetul de audiență furnizat de cele 10 televiziuni de sport din sistemul de monitorizare Kantar Media a fost de 16,693 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), în scădere cu 5,6% față de primul trimestrul al anului 2018. Acest volum reprezintă 3% din totalul audienței furnizată de piața TV în primele trei luni ale acestui an.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

BUGETELE DE PUBLICITATE PE TELEVIZIUNILE TEMATICE – TRIMESTRUL I 2019

DigiSport 1 a livrat un volum de 8.032 GRP’30 target comercial, mai mare cu 15,4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creștere de audiență a înregistrat și DigiSport 2 (28,4%). În fapt, cele două canale de sport ale RCS&RDS dețin o cotă de piață de 65% din volumul de audiență furnizată de această nișă.

Celelalte televiziuni de sport au suferit scăderi ale bugetelor de audiență: televiziunea de sport și divertisment Pro X (-50,5%), Eurosport 1 (-22,6%), Eurosport 2 (-25,4%) și Telekom Sport 1 (-39,7%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii