FacebookTwitterLinkedIn

Cele 11 televiziuni muzicale (pop, rock, populară, lăutărească), cuprinse în sistemul de monitorizare Kantar Media, au livrat pentru reclamele difuzate un volum de 13.536 GRP’30 target comercial (18-49 de ani, urban), în scădere cu 6% față de bugetul aferent trimestrului I din 2018.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

PUBLICITATEA INVESTITĂ PE TELEVIZIUNILE DE FILME ȘI SERIALE – TRIMESTRUL I 2019

Bugetul de audiență pe această nișă reprezintă doar 2,5% din totalul audienței care a fost livrat de piața TV în primele trei luni ale acestui an.

Kiss TV a furnizat 3.794 GRP’30 target comercial, fiind liderul nișei muzicale, asta în ciuda faptului că a suferit o contracție de 49,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Locul secund este ocupat de televiziunea de muzică populară Favorit TV, cu 2.356 puncte de audiență pe targetul comercial, în creștere cu 28,2%.

Televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență față de trimestrul I – 2018: Music Channel (38,7%), Hit Music (58%) și Taraf TV (21,4%).

Televiziuni muzicale care au suferit pierderi de audiență: ETNO TV (-20,3%) și ZU TV (-2,3%).