Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite pe nișa televiziunilor muzicale în trimestrul I 2019

Volumul de audiență livrat de 11 televiziuni muzicale, în primul trimestru al acestui an, este mai mic cu 6% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. Publicitatea pe această nișă reprezintă 2,5% din totalul investițiilor pe piața TV.
televiziune tineri

Cele 11 televiziuni muzicale (pop, rock, populară, lăutărească), cuprinse în sistemul de monitorizare Kantar Media, au livrat pentru reclamele difuzate un volum de 13.536 GRP’30 target comercial (18-49 de ani, urban), în scădere cu 6% față de bugetul aferent trimestrului I din 2018.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

PUBLICITATEA INVESTITĂ PE TELEVIZIUNILE DE FILME ȘI SERIALE – TRIMESTRUL I 2019

Bugetul de audiență pe această nișă reprezintă doar 2,5% din totalul audienței care a fost livrat de piața TV în primele trei luni ale acestui an.

Kiss TV a furnizat 3.794 GRP’30 target comercial, fiind liderul nișei muzicale, asta în ciuda faptului că a suferit o contracție de 49,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Locul secund este ocupat de televiziunea de muzică populară Favorit TV, cu 2.356 puncte de audiență pe targetul comercial, în creștere cu 28,2%.

Televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență față de trimestrul I – 2018: Music Channel (38,7%), Hit Music (58%) și Taraf TV (21,4%).

Televiziuni muzicale care au suferit pierderi de audiență: ETNO TV (-20,3%) și ZU TV (-2,3%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii