Cautare




, Staff

Industrie |
|

Britanicii de la Kingfisher, grupul care deține Brico Depot România a lansat un nou brand de produse și servicii internaționale

Grupul britanic Kingfisher, prezent în România prin divizia de bricolaj Brico Depot, a lansat la Londra un nou concept de produse și magazine sub brandul GoodHome.
ceo kingfisher

Compania britanică de îmbunătățire a locuinței a finalizat ultima etapă a procesului de transformare prin lansarea unor produse noi, la prețuri accesibile, conceput să simplifice activitatea de îmbunătățire a locuinței. Decizia survine în urma unei analize care a avut la bază discuții cu oameni din 10 țări diferite, ce întâmpină dificultăți în a-și amenaja singuri locuințele pentru că vizualizează întreaga activitate de acest tip ca fiind una stresantă sau complicată.

„Am constatat că cele mai multe proiecte de amenajare a casei sunt abandonate chiar înainte de a începe fiindcă oamenii fie nu dețin abilitățile necesare, fie nu dețin bugetul necesar. (…)  GoodHome este noua noastră propunere de îmbunătățire a locuinței pentru clienți, la nivel internațional, care se bazează pe înțelegerea profundă a clienților noștri”, a declarat Véronique Laury, CEO Kingfisher.

După trei ani de regândire a modului de operare, compania a pus bazele unui sistem menit să schimbe structural procesul de achiziționare al produselor prin punerea la dispoziție a unor mecanisme digitale, care să simplifice reamenajarea interioară.

„GoodHome este brandul pe care-l asociem cu tot ceea ce facem pentru ca îmbunătățirea locuinței să fie accesibilă tuturor: o nouă ofertă de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training și noua noastră fundație caritabilă”, adaugă Véronique Laury, CEO Kingfisher.

Totodată, noile produse din portofoliul companiei au în vedere și garanții de sustenabilitate. Un exemplu de instrument folosit în acest sens este un nou tip de robinet, special conceput să reducă cu până la 40% din cantitatea de apa utilizată, fără a compromite însă presiunea acesteia.

„Sustenabilitatea nu ar trebui să fie legată de accesibilitate. Trebuie să luăm în considerare faptul că putem limita risipa de apă fără a compromite mecanismele prin care apa curge (…). 70% din apa pe care o folosim zi de zi, în casă, circulă în interiorul băilor. Așadar, am creat o gamă de robineți prin care putem economisi 40% din canitatea de apă utilizată, ceea ce are un efect considerabil și asupra facturilor noastre, explică Linda Viennet,  Head of Range Kingfisher.

Kingfisher testează și un concept nou de magazine GoodHome, într-un format expres. Primul astfel de magazin a fost deschis în Marea Britanie la Wallington, lângă Croydon. Din luna mai a acestui an, produsele și serviciile GoodHome vor fi disponibile online și în magazinele B&Q, Castorama și Brico Depôt din Marea Britanie, Franța, Polonia și România.

Grupul Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt. În 2017, britanicii de la Kingfisher au cumpărat reţeaua de magazine Praktiker de la omul de afaceri Omer Susli.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii