FacebookTwitterLinkedIn

Reprezentanții brandului românesc de îmbrăcăminte pentru femei, MIZAR, estimează pentru finalul lui 2022 o creștere a vânzărilor totale de 40% față de anul anterior, în magazinele fizice, cât și online, iar pentru 2023 pregătește o extindere a rețelei de magazine.

Cu o cifră de afaceri estimată la aproximativ 40 milioane de lei pentru 2023, MIZAR a înregistrat pentru acest an cu 25% mai multe comenzi față de anul 2021.

„Clienții site-ului mizar.ro au plasat, în 2022, cu 25% mai multe comenzi față de anul anterior, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de 299 lei, în vreme ce –  în rețeaua magazinelor fizice –  valoarea medie a coșului a atins 390 lei”, a declarat Dan Lupu, General Manager MIZAR, care a punctat că pentru perioada următoarea strategia brandului este concentrată pe extinderea rețelei de magazine în toate orașele importante ale țării.

Astfel, reprezentanții companiei se așteaptă ca până la finalul lui 2023, brandul să dețină un număr total de 20 de magazine.

„Un alt aspect important al strategiei de business în anii următori este dat de diversificarea colecțiilor actuale, ce conțin, în prezent, peste 1.000 de modele”, a mai adăugat Dan Lupu.

MIZAR este un brand de fashion 100% românesc, cu o istorie de peste 25 de ani pe piață. Brandul are în prezent 17 magazine în 14 orașe și deține și un magazin online.