Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – NOIEMBRIE 2019

Consumul programelor de filme și seriale (televiziuni liniare) a crescut în noiembrie față de luna precedentă. Cota de piață a celor 12 televiziuni de filme și seriale s-a majorat cu 0,57 puncte procentuale la nivel național și cu 0,58 puncte în mediul urban.
televiziuni_filme.jpg

Televiziunea DIVA a câștigat 9.000 de persoane în mediul urban și este lider în acest univers cu o medie de 35.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Creșterea de audiență a fost generată de campania „Trăiește Crăciunul”, un maraton de filme de Crăciun. La nivel național, DIVA ocupă locul al doilea în top (49.000 de telespectatori/minut), după Pro Cinema (67.000).

Pro Cinema a câștigat 16.000 de persoane la nivel național și 6.000 în mediul urban față de octombrie. În urban, televiziunea grupului CME în România ocupă poziția secundă, cu o medie de 27.000 de orășeni pe minut.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – NOIEMBRIE 2019

AXN a avut în noiembrie o creștere de 3.000 de persoane pe național, respectiv de 2.000 în urban.

Și televiziunea Film Cafe a avut o creștere importantă la nivel național: 8.000 de persoane. În urban, Film Cafe a câștigat 4.000 de orășeni față de octombrie.

Singura televiziune de pe nișa de filme și seriale care a pierdut audiență a fost Pro Gold: -4.000 de persoane atât pe național, cât și în urban.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – NOIEMBRIE 2019

Cota de piață a celor 12 televiziuni de filme și seriale a fost de 6,69% (+0,57) la nivel național, în timp ce la nivel urban, cota a fost de 7,52% (+0,58 puncte procentuale).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii