FacebookTwitterLinkedIn

Consumul de televiziune din mediul urban este controlat de cinci televiziuni – trei comerciale generaliste și două de știri – care au în total o cotă de piață de 53,05% în luna noiembrie.

Antena 1 și Antena 3 au câștigat cei mai mulți orășeni față de luna precedentă: fiecare câte 31.000 de persoane.

Kanal D a câștigat 23.000 de persoane, în timp ce Pro TV și-a majorat audiența cu 21.000 de telespectatori.

România TV și-a păstrat poziția a patra în topul audienței urbane, deși a pierdut 9.000 de orășeni față de octombrie. O altă televiziune care a pierdut telespectatori este DigiSport 1: 1.000.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – NOIEMBRIE 2019

Digi24 ocupă locul 6 în top, cu o medie de 60.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 19.000 de telespectatori față de octombrie. Interesul orășenilor pentru alegerile prezidențiale și instalarea Guvernului Orban și-a pus amprenta și în creșterea ratingului televiziunii de știri B1 TV (+7.000).

Alte televiziuni care au obținut majorări de audiență față de octombrie: Prima TV (8.000), TVR 1 (10.000), Național TV (3.000), DIVA (9.000), TVR 2 (3.000) și Cartoon Network (2.000).

Se constată creșterea de audiență a televiziunii de filme DIVA, care a difuzat numeroase producții având drept subiecte Sărbătoarea de Crăciun.