Pro Cinema a avut în luna mai o audiență de 51.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 5.000 de persoane la nivel național față de aprilie. Are o poziție consolidată față de televiziunile concurente.
Pe următoarele două locuri se află DIVA și AXN, fiecare cu câte 30.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). DIVA a egalat audiența AXN pentru că și-a conservat ratingul din aprilie, în timp ce AXN a pierdut la nivel național 5.000 de persoane.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – MAI 2019
La nivel urban, „jocurile” nișei se fac în trei: Pro Cinema, AXN și DIVA. Pro Cinema a pierdut 3.000 de orășeni, ajungând la o medie de 26.000 de persoane pe minut (toată ziua). DIVA și-a conservat audiența din aprilie și în acest univers, având 24.000 de persoane pe minut, în timp ce AXN a pierdut 1.000 de orășeni față de aprilie, ajungând la 20.000.
Locurile următoare în topul audienței naționale și urbane sunt ocupate de Film Cafe, Paramount și TNT. Film Cafe are o audiență medie de 23.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, în timp ce Paramount și TNT dețin o medie de 19.000 de telespectatori pe minut.