Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – MAI 2019

Luna mai a fost cea mai bogată în evenimente din acest an: alegerile europarlamentare, referendum și, nu în ultimul rând, condamnarea definitivă a liderului PSD, Liviu Dragnea. Televiziunile de știri au profitat din plin și au cunoscut creșteri de audiență în mediul urban.
televiziune

Toate cele cinci televiziuni de știri au înregistrat creșteri ale audienței generale, la nivel urban, față de luna aprilie: Antena 3 (+6.000), România TV (+11.000), Digi24 (+12.000), B1 TV (+4.000), Realitatea TV (+4.000).

Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de știri în urban, cu un rating mediu de 131.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

Digi24 a trecut pe poziția a treia în topul știrilor TV, cu un rating mediu de 44.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în urma televiziunii România TV (127.000).

În ciuda încălzirii vremii, care afectează consumul de televiziunii, Pro TV și-a crescut audiența urbană față de aprilie cu 12.000 de orășeni, având o o medie de 360.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Televiziunea publică TVR 1 a ajuns la un rating urban de 28.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 3.000 de persoane față de aprilie.

Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență în luna mai: Antena 1 (-16.000), Kanal D (-5.000), Național TV (-2.000), Prima TV (-2.000), Antena Stars (-3.000), Pro 2 (-7.000), DigiSport 1 (-7.000) și Pro Cinema (-3.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii