FacebookTwitterLinkedIn

Grupul APT, activ pe piața serviciilor de resurse umane, estimează afaceri de peste 70 milioane de euro în acest an, în creștere cu 9% față de nivelul de 64 milioane de euro din 2021 și își schimbă denumirea în Prohuman APT.

„Fiind în proces de expansiune teritorială la nivel național, am considerat potrivit că este momentul să ne facem cunoscuți sub noul brand Prohuman. Alinierea la brandul Prohuman înseamnă, în același timp, alinierea la viziunea grupului de a îmbunătăți și de a diversifica continuu serviciile și de a deveni lider de piață în topul companiilor de profil din Europa de Est până în anul 2024”, a declarat Sorina Donisa, CEO al Prohuman APT.

APT este prezent pe piața românească de 25 de ani și are aproape 4.000 de angajați. Totodată, Prohuman APT își mută sediul central în Expo Business Park din Capitală.

Pachetul majoritar de acțiuni al APT a fost achiziționat în 2017 de furnizorul ungar de servicii de resurse umane Prohuman, grup activ în șapte țări europene, respectiv Ungaria, România, Slovenia, Croația, Serbia, Germania și Austria.