FacebookTwitterLinkedIn

În cadrul Pinterest TV, creatorii pot prezenta și marca produsele pentru ca utilizatorii să le poată cumpăra de pe site-ul retailerului, potrivit Variety.

Episoade vor fi difuzate zilnic și vor fi înregistrate la cerere. Pentru a viziona episoadele Pinterest TV, utilizatorul poate accesa iconița TV din colțul din stânga sus a aplicației.

Începând cu 8 noiembrie, episoadele vor fi difuzate de luni până vineri, pe versiunea iOS a aplicației Pinterest.

În episoadele transmise live, urmăritorii pot interacționa cu gazdele și pot adresa întrebări prin chat.

Astfel, creatorii Pinterest TV pot primi comisioane prin linkuri afiliate și pot face parteneriate cu branduri pentru conținut sponsorizat. Numărul de cumpărători americani pe Pinterest a crescut cu 30,5% în 2020, la 12 milioane, potrivit firmei de cercetare eMarketer. Până la finalul lui 2021, va fi înregistrată o altă creștere de 16,4%, adică până la un total de 13,9 milioane. Pinterest lansează și un studio virtual unde producătorii lucrează direct cu fiecare creator pentru a dezvolta un conținut unic.