Ca să îl parafrazez pe Dickens, „it was the best of times, it was the hardest of times”. Pentru mine, septembrie și octombrie au însemnat muncă nonstop, călătorii lungi, grele, complexe, evenimente complicate și multe, numeroase reviste, întâlniri și o listă interminabilă de „to-dos”. Dar, dincolo de stres, nesomn, alergătură, avioane pierdute, multe discursuri și prezentări și poate și mai multă muncă în culise, a fost bucurie.
Bucuria de a inova, bucuria de a mă sprijini pe o echipă cu care mă înțeleg din priviri, bucuria de a face lucruri pe care nu mi le-aș fi putut imagina și la care nu aș fi îndrăznit să visez în urmă cu câțiva ani. Bucuria de a vedea că rugăciunile sunt ascultate și minunile chiar se întâmplă.
Septembrie a însemnat, printre altele, un eveniment gigantic, Forbes CEE Forum, care a reunit circa 1.000 de persoane în trei zile și care a reprezentat un maraton de paneluri cu teme și vorbitori atât de înțelepți și carismatici, încât mi-aș mai fi dorit trei zile. După care am fugit la New York, la Forbes Global Partners Summit, unde Forbes România a fost dată exemplu de inovație, creativitate și bune practici către toate cele 40 de licențe din rețeaua globală Forbes. Un summit unde am și primit multă inspirație pe care de-abia aștept să o transformăm în proiecte minunate, la anul.
Am ajuns la București exact în ziua în care a avut loc Gala Forbes 500 Business Awards, într-o ceață de oboseală și jet-lag, dar atât de fericită să văd bucuria mare și emoția autentică a comunității de business din România, care a asistat la un eveniment construit în jurul ideii de luptă – în viață și în business. Iar astăzi, vineri, 20 octombrie, când scriu acest text, tocmai am revenit de la München, unde am organizat gala de premiere a revistei de orologerie Lifetime, o publicație pe care am lansat-o în urmă cu zece ani la București și care acum se vinde și în Germania, Austria și Elveția. O audiență sofisticată, cu mari așteptări, în fața căreia am stat noi, o echipă din România. O audiență formată din reprezentanții celor mai mari și mai importante branduri de ceasuri din lume, de la Rolex, Chopard, Piaget, Vacheron Constantin, până la Bovet, Zenith sau Bulgari – oameni obișnuiți cu cele mai exclusiviste și luxoase evenimente. O audiență care, la final, nu doar a aplaudat din toată inima, ci ne-a ovaționat așa cum nu ni s-a mai întâmplat vreodată. Astfel, România a strălucit în octombrie, și la New York, și la München.
Lecția mea este recunoștința. Pentru aceste miracole. Și pentru bucuria de a crea.
#sătrăimfrumos