FacebookTwitterLinkedIn

Mihaela Mineu – Head of BTL Oxygen

La Oxygen, una dintre cele mai mari agenții integrate de comunicare din piață, a găsi soluții pentru clienți nu este o provocare – ci un mod de lucru care împletește creativitatea cu cerințele brandurilor și cu trendurile industriei. Iar Mihaela Mineu, Head of BTL, reușește să aducă împreună brandurile și consumatorii în experiențe și evenimente memorabile.

Interacțiuni valoroase. Contextul pandemic recent, perspectiva macroeconomică, ne-au determinat să regândim, împreună cu clienții, mediile de comunicare, dar și mediile de vânzare și interacțiune. Ceea ce a condus la îmbinarea digitalului cu cea „de pe teren” sau folosirea noilor tehnologii în evenimente. Astfel, interacțiunea directă dintre brand și consumator devine și mai importantă, consideră Mihaela Mineu, Head of BTL Oxygen. “Îmi place să spun că rolul meu și al echipei este să aduc împreună trei universuri – brandul, publicul și evenimentul în sine. Să creăm contextul perfect, pentru a face experiența memorabilă, pentru a forma conexiuni și a genera interactiuni de impact.”

Universul din real life. Pe de o parte, brandurile au acum posibilitatea de a comunica cât mai fluid și de a aduce în piață tehnologii emergente ca moduri de creație, iar acestea deja schimbă peisajul experiențelor de brand. „Ne jucăm profesionist cu un fusion între componenta digitală și cea offline, completăm însă cu elemente de inovație și gamificare online. Pe de altă parte, nu trebuie să pierdem din vedere feedbackul publicului, care este exigent și cu care, ca brand, trebuie să te conectezi în real‑time și să îl suprinzi în permanență. Experiențele imersive din cadrul evenimentelor clienților noștri mixează artele vizuale cu storytellingul și cu tehnologiile și sunt menite să captiveze publicul, să îi stârnească simțurile, să îi creeze reacții și să ofere un spațiu interactiv pentru care nu există limită de vârstă.”

Proiectele noastre. Campania „SaveWater – Schimbarea începe cu fiecare picătură de apă” făcută pentru clientul nostru, Beko, este dedicată educației pentru sustenabilitate și subliniază importanța pentru mediu a economisirii apei și a energiei electrice. Campania a fost construită în jurul platformei #MythWashers, iar alături de echipa Oxygen am încorporat și un quiz interactiv despre reducerea consumului de apă per capita. Pentru a accentua mesajul legat de cantitatea de apă care poate fi salvată, rezultatul quizului a fost susținut de o imagine generată de AI, care arăta impactul asupra mediului. Ulterior, imaginile create în platformă au fost centralizate în cadrul unei expoziții la Muzeul Imersiv al Noilor Arte (MINA) din București, cel mai mare centru de new media art din Europa de sud-est.

Echipa puternică. Lucrând într-un domeniu care implică digitalizare și când ești pe valul tehnologiei, cu toate pânzele sus, proiectele sunt importante, dar la fel de mult cântărește și echipa din spate, respectiv fiecare om care lucrează pentru a le implementa. “La Oxygen, credem că e decisiv să ținem oamenii motivați, dar și up to date. De aceea, recurent organizăm prezentări și diferite workshops – nu doar în departamentul BTL – pentru a rămâne la curent cu trendurile din industrie, dar și cu cele mai recente vești și noutăți din tehnologie. Suntem mereu în căutare de soluții tehnice și tehnologice pentru clienții noștri și ne propunem ca de fiecare dată interacțiunea consumatorului potrivit cu brandul să fie memorabilă.” În același timp, pentru a reuși acest lucru, dar și pentru că ne dorim să livrăm cele mai bune rezultate, investim în oamenii noștri din echipe, le susținem eforturile și le punem la dispoziție spațiul pentru a se dezvolta integrat. “De-a lungul experienței mele la Oxygen am desfășurat activități de BTL pentru clienți din numeroase domenii – energie, telecomunicații, entertainment, fashion, banking&financiar etc – și după fiecare proiect am învățat noi lecții de la fiecare dintre ei. Dar totodată, un câștig la fel de consistent a fost faptul că m-am bucurat de o echipă unită, solidă și formată din oameni creativi, proactivi, cu care am realizat lucruri minunate și cu care sunt dornică să realizez proiecte frumoase.”

Alături de clientul nostru, Vodafone, desfășurăm un parteneriat strategic cu Bucharest Marathon. Anul trecut, evenimentul s-a derulat sub conceptul “Să alergi pentru tine e ca un maraton deja câștigat” și a fost implementat în BTL, online, social media și PR.

Cu 20 ani de expertiză în industria marketingului și advertisingului, Mihaela Mineu este Head of BTL al agenției integrate de comunicare Oxygen și s-a alăturat echipei în urmă cu nouă ani. Ca persoană pentru care challenge-urile și situațiile de criză sunt oportunități de adaptare, Mihaela abordează cu curaj toate briefurile primite de la clienți și, împreună cu departamentul BTL pe care îl conduce, oferă și implementează cele mai bune soluții pentru clienții și colaboratorii din portofoliu.