Cautare




, Contributor

Forbes Staff

Travel |
|

Agenția de turism Eximtur a avut vânzări de 71 mil. euro în 2019, în creștere cu 10%

Agenția de turism Eximtur a încheiat anul 2019 cu un volum de vânzări de aproape 71 milioane euro, în creștere cu 10% față de anul anterior, voucherele de vacanță și vânzările online fiind principalele motoare de creștere.  
 aboneaza-te
9-lucia-morariu

Diviziile specializate ale companiei business travel și organizare evenimente, leisure și incoming  au deservit peste 341.000 clienți. Compania a emis pe parcursul anului trecut 63.000 bilete de avion. Principalele motoare ale creșterii înregistrate au fost reprezentate de voucherele de vacanță și de vânzările online de servicii externe și interne.

Vânzările pentru servicii de călătorie în România au avut o pondere de 30% din totalul încasărilor, respectiv 33,6 milioane euro.  Dintre acestea, un procent de 30%, aproximativ 10 milioane de euro, au fost vânzări contra vouchere de vacanță. Cifra de vânzări aferentă  serviciilor de călătorie în străinătate a fost de 16,7 milioane euro, iar vânzările obținute în urma biletelor de avion emise au însumat 20,2 milioane euro.

Rezervările de vacanțe interne și externe realizate online pe website-ul companiei, au atins valoarea de  1,8 milioane euro, în creștere cu 54%. Această creștere se datorează noului portal de rezervări al companiei care permite verificarea disponibilității, rezervarea în timp real și plata rezervării – cu card, prin virament bancar, cash și/sau cu vouchere de vacanță.

Aproximativ 203.000 de clienți au apelat la Eximtur în 2019 pentru servicii de călătorie în România.  Stațiunile balneare, stațiunile montane,  Delta Dunării  și pensiunile turistice au fost  la mare cerere pe tot parcursul anului precedent, volumul vânzărilor de sejururi în acest tip de destinații fiind mai mare cu 47% față de anul 2018. De asemenea, cifra de vânzări pentru vacanțele de pe litoral a crescut cu 20%.  Și numărul sejururilor în orașele turistice din România a crescut semnificativ, compania înregistrând vânzări mai mari cu 36% pentru acestea.

Primele zece stațiuni turistice autohtone preferate de turiști în 2019 au fost: Mamaia, Băile Felix, Eforie Nord, Venus, Băile Herculane, Saturn, Jupiter, Călimanești-Căciulata, Neptun, Sovata. În 2019, Turcia, Grecia și Bulgaria au format topul destinațiilor cele mai accesate de românii care călătoresc în străinatate în scop recreațional. Anul trecut, românii au putut să beneficieze de vacanțe charter în această destinatie cu plecare din 12 orașe, comparativ cu numai opt orașe, în 2018. Anul trecut, Egiptul  a revenit în atenția multor români, care au ales această destinație datorită ofertelor all inclusive.

Creșteri importante au fost înregistrate și pentru destinațiile Tunisia, Mexic și Republica Dominicană, principalele motive fiind ofertele bune, serviciile all inclusive, dar și climatul liniștit de la destinație. Servicii de călătorie în scop de afaceri au fost solicitate de către clienții corporații ai Eximtur în special pentru destinațiile: Germania, USA, Franța, Regatul Unit, Italia.

Eximtur a fost înființată în 1993 și deţine în prezent 22 de agenții, 16 proprii și 6 francize, în 15 orașe din România.Activitatea companiei este organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente, leisure travel, incoming și școala de turism. Divizia Eximtur Business este prezentă în patru centre urbane importante: București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii