Grupul Orange România a realizat în primele nouă luni ale anului curent o cifră de afaceri de 1,16 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% față de perioada similară din 2021. În intervalul iulie-septembrie, compania a avut afaceri consolidate de 403 milioane de euro, în creștere cu 3,6%.
”Dinamica din cele nouă luni ale anului 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente și de diminuarea veniturilor din servicii”, a comunicat compania.
La 30 septembrie, Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.
Orange a continuat, în trimestrul al treilea al anului, extinderea rețelei de mare viteză și a conectat 26 de localități din mediul rural la serviciile 4G, acoperirea fiind de 98,49% din populație.
În ultimele trei luni, Orange a intensificat eforturile de eficientizare a consumului de energie în infrastructura de telecomunicații, prin folosirea unor soluții de energie alternativă, precum panourile solare, achiziționarea și implementarea unor echipamente de tip LED și automatizarea sistemelor de iluminat.