Grupul Orange România a realizat, în intervalul aprilie-iunie, o cifră de afaceri consolidată de 377 milioane de euro, în scădere cu 1,2% față de trimestrul al doilea din 2022.
”Veniturile sunt stabile în comparație cu trimestrul doi al anului anterior, excluzând impactul reducerii ratelor de terminare. Astfel, rezultatele trimestrului reflectă creșterea vânzărilor de echipamente și ale serviciilor de fibră optică, dar și diminuarea veniturilor în contextul reducerii tarifelor de terminare și al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieței”, a anunțat compania.
Pentru primul semestru din acest an, cifra de afaceri a companiei a fost de 759 milioane de euro.
La 30 iunie 2023, Orange România oferea servicii mobile către 9,8 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,2 milioane de clienți.
Orange a continuat să extindă rețeaua 5G/5G+ astfel că numărul total al orașelor acoperite a ajuns la 33. De asemenea, acoperirea 4G a ajuns la 98,75% din populație, în timp ce rețeaua 4G+ acoperă 81,48% din populație.