FacebookTwitterLinkedIn

Platforma de soluții Saas pentru e-Commerce MerchantPro a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1,3 milioane de euro, în creștere cu 50% față de anul precedent.

”Dinamica pozitivă s-a datorat atât fidelizării antreprenorilor din platformă, cât și atragerii de noi magazine online mari, cu activitate complexă și un număr mare de tranzacții”, a anunțat compania.

În 2023, MerchantPro mizează pe o creștere de 20% și va continua investițiile în automatizări, inclusiv pentru integrarea și adopția soluțiilor de inteligență artificială.

În 2022, prin intermediul platformei au fost înregistrate 2,7 milioane de tranzacții, în creștere cu 10% față de 2021.

Astfel, la nivelul tuturor magazinelor online care folosesc platforma de e-Commerce MerchantPro, s-au plasat anul trecut comenzi în valoare de aproape 250 de milioane de euro, în creștere cu peste 50% față de anul precedent.

Acest volum reprezintă aproximativ 4% din comerțul online local.

După ce în 2022 piața s-a consolidat, 2023 este un an de optimizare și de ”upgrade” pentru majoritatea magazinelor online cu tradiție.

”În acest context, ne așteptăm la o creștere de cel puțin 10% a numărului de comercianți activi în 2023, a declarat Arthur Rădulescu, fondator și CEO al companiei.

Platforma MerchantPro este folosită de aproape 2.000 de magazine online locale, în special din domeniile modă, înfrumusețare, sport, sănătate, auto-moto și echipamente industriale.