FacebookTwitterLinkedIn

Adidas se luptă să-și mențină cifrele financiare ridicate fără să cumuleze vânzările controversaților pantofi sport Yeezy.

În ciuda unei scăderi de 6% a veniturilor în trimestrul al treilea și a profiturilor nete care au scăzut de trei ori, rezultatele Adidas au fost totuși mai bune decât se așteaptau oficialii companiei, notează RetailDetail.eu.

Încasările au totalizat 280 de milioane de euro, deși excluzând impactul încheierii parteneriatului cu Kanye West, acestea au cunoscut o creștere puternică de la 66 de milioane de euro la 270 de milioane de euro.

La o primă vedere, vânzările Adidas au scăzut cu 6,4%, până la 6 miliarde de euro, însă dacă excludem efectele valutare, acestea au crescut de fapt cu 1%. Adidas a vândut mai mult în toate regiunile, cu excepția Americii de Nord.

„Mai bine decât ne așteptam”, a punctat CEO-ul Bjørn Gulden. „Interesul pentru marca și produsele noastre crește pe toate piețele. În prezent ne confruntăm cu un interes vizibil mai mare și din partea retailerilor. Nivelurile proprii ale stocurilor au scăzut cu 23%, ceea ce este chiar puțin mai bine decât ne-am planificat”, completează oficialul.

Pentru întregul an, Adidas prognozează acum o ușoară scădere a vânzărilor și o pierdere operațională de 100 de milioane de euro. La începutul anului, brandul se temea că va raporta o pierdere de aproape 10% din vânzări și o pierdere operațională de 700 de milioane de euro.