FacebookTwitterLinkedIn

Fashion House Group, operatorul centrelor outlet cu același nume din România, a demarat lucrările de construire a fazei a doua a outletului Fashion House Pallady, amplasat în estul Bucureștiului, care se va deschide în trimestrul trei din 2024. Investiția totală în dezvoltarea Fashion House Pallady se ridică la 45 de milioane de euro.

Proiectul de extindere va acoperi o suprafață de 5.727 mp, din care 53% este deja închiriată de branduri precum Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour sau Sport Vision. 

Fashion House Pallady operează în prezent pe o suprafață de 7.954 mp, iar faza 1 găzduiește magazinele ale unor mărci precum Nike, BSB, Triumph, Lee Cooper, Ecco, Puma, Penti, Samsonite sau U.S. Polo Assn, restaurante, cafenele și o zonă de joacă pentru copii. 

Retailerul a obținut o performanță favorabilă în acest an, depășind estimările de la trimestru la trimestru. Astfel, la finalul lunii august 2023, Fashion House Militari a marcat o creștere de 38% a vânzărilor și de 30% a traficului, în timp ce vânzările Fashion House Pallady au crescut cu 29%, iar traficul cu 32%. 

“Prin această extindere în București a FASHION HOUSE Pallady, cel mai recent proiect al nostru din capitală și cel de-al șaptelea centru de acest tip dezvoltat de Liebrecht & wood și FASHION HOUSE Group în Europa, facem un pas firesc în consolidarea prezenței noastre pe piața de outlet locală, care, în pofida ultimilor ani atipici, a reușit să rămână extrem de atractivă pentru consumatori  și are o perspectivă de creștere deja dovedită,” a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director al Grupului Fashion House.

Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În România, cel mai recent proiect Fashion House Outlet Centre s-a deschis la București, în mai 2021.