FacebookTwitterLinkedIn

În urmă cu trei decenii, antreprenoarea Roxana Maftei punea bazele Farmaciei Tei, amplasată în inima cartierului bucureștean cu același nume. Câțiva ani mai târziu, venea cu ideea unei alte afaceri dinamice în peisajul farma românesc – lanțul Bebe Tei.

Cele două lanţuri s-au diferenţiat de alte afaceri din acest sector prin diversitatea produselor, dar şi prin preţurile mai mici şi prin prezenţa în online. În plus, modelul de retail mizează pe spaţii mult mai mari decât o farmacie normală, de peste 1.000 mp, astfel că acestea devin adevărate „hipermarketuri“ de medicamente, suplimente, articole de beauty sau pentru copii.

Iată clasamentul celor mai influente femei din România în 2025

Cu magazine situate strategic în mallurile din București, Constanța, Craiova și Brașov, Farmacia Tei și Bebe Tei au reușit să atragă un public diversificat prin conceptul său, oferind spații generoase și o gamă variată de produse.

Începând din 2022, în acționariatul Farmaciei Tei au intrat și fondatorii Dedeman, frații Pavăl, aducând un impuls puternic pentru expansiune.

În ceea ce privește afacerile, Farmacia Tei a obținut în 2023 o creștere de 16%, până la 1,11 miliarde de lei, iar profiturile cu 27%, la 53,45 milioane de lei. BebeTei a avut rezultate la fel de bune, marcând o creștere de 29%, ajungând la afaceri de 758 de milioane de lei în 2023, iar profiturile au ajuns la 33 de milioane de lei. Împreună, ambele companii au peste 1.200 de angajați.

Planurile de extindere ale companiei vizează, pentru prima jumătate a anului curent, deschideri de unități noi în Focşani, Ploieşti şi în sectorul 4 din Bucureşti.