Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

McCann PR va promova următorul val de influenceri prin programul „GREATEENS”

Într-o lume în care tehnologia digitală și internetul social ne transformă pe toți în creatori de conținut, McCann PR lansează GREATEENS – o inițiativă menită să descopere și să promoveze următorul val de influenceri.
greantee_61345800

 „Comunicarea prin influenceri nu e nouă pentru nimeni” spune Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR „dar cred că ne apropiem de apogeul acestui trend. Vedem o avalanșă de conținut în care comunicarea unui brand riscă să își piardă identitatea, la fel cum publicul distinge din ce în ce mai greu între creatorii de conținut. Trăim o epocă a cantității care e pe sfârșite, iar în mișcarea inevitabilă – noutate –> cantitate –> calitate – ideea de a ne implica în evoluția următoarei generații de influenceri – cea care devine parte integrantă a peisajului de comunicare – ne-a părut un pas natural și, mai ales, necesar”.

Programul va debuta printr-o serie de workshopuri susținute de lideri din vlogosfera și blogosfera din România, din diferite domenii, de la muzică, la beauty, cooking, sport și IT.  GREATEENS din toată țara se vor putea înscrie prin intermediul paginii de Facebook a McCann PR – https://www.facebook.com/mccannprromania/.

“Primul pas este ca, prin intermediul acestui concept, să stabilim un nou canal de comunicare pentru influencerii de top din România și cei tineri, cei care îi urmăresc și care doresc să facă pasul spre a deveni creatori la rândul lor. Am optat pentru acest format pentru că ne-am dorit ca aceste evenimente să fie atât inspiraționale, cât și practice. Prin participarea la diferite workshopuri aplicate, precum – foto, film, lumini, sunet, editare video și colorizare, mentoring, importanța comunitaților și relația cu comunitatile și așa mai departe –  tinerii vor putea înțelege mai bine ce se întâmplă “behind the scenes”, munca și timpul necesar devenirii unui GREATEEN”, a adăugat Lavinia Chican.

Pe lângă partea de mentorat și educație, GREATEENS va însemna și un spațiu dedicat în care aceștia vor putea crea conținutul pe care îl doresc – împreună sau individual, ca efort personal sau în parteneriat cu brandurile ce se pliază cel mai bine pe intențiile lor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii