Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Ziua Cercetării Media: SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor

Evoluția publicității online în contextul automatizării tranzacțiilor spațiilor publicitare online, nevoia de transparență, siguranță și eficiență a investițiilor în mediul online, importanța datelor despre consumatorii de media digitală și a instrumentelor necesare analizei acestora, alături de o descriere amplă a noului sistem SATI2.0 și a funcționalității platformei SATI DMP au fost câteva dintre subiectele care au fost tratate în cadrul evenimentului organizat de BRAT, care a avut loc marți seara la Hilton.
BRAT

Industria de media și publicitate a marcat (re)lansarea Studiului de Audiență și Trafic Internet – SATI 2.0 și a platformei SATI DMP, în cadrul celei de-a patra ediții a “Zilei Cercetării Media” organizată de BRAT pe tema “SATI 2.0 și SATI DMP – Industria online din România trece la nivelul următor”.

Evenimentul a fost deschis de Silviu Ispas, președinte BRAT, care a salutat lansarea noului sistem SATI2.0  și a platformei SATI DMP, felicitând reprezentanții industriei de media și publicitate pentru deschiderea și implicarea în lansarea acestui proiect, care va face posibilă dezvoltarea mediului online în continuare.

Arina Ureche, directorul general al BRAT a prezentat pe scurt evoluția Studiului de Audiență și Trafic Internet, strâns legată de evoluția nevoilor industriei online, în contextul creșterii investițiilor în publicitate în acest mediu. SATI2.0 reprezintă un succes al mediului online, care a reușit să creeze într-o soluție sindicalizată, un sistem de cercetare complex ce oferă rezultate complete cu privire la traficul, numărul de vizitatori (persoane) și profilul acestora, pentru siteurile web.

Modificările aduse de SATI2.0 față de sistemul SATI din ultimii 10 ani sunt legate de livrarea rezultatelor în timp real, atât cele legate de traficul siteurilor web, dar și de profilul vizitatorilor siteurilor, permițând în prezent o analiză rapidă, completă, a performanțelor siteurilor.

SATI DMP completează SATI2.0 și dă posibilitatea industriei online de segmentare a audienței pe care dorește să o atingă, și de realizare a unei game variate de grupuri țintă.

Adresarea mesajelor publicitare direct către grupurile țintă dorite, transferul userilor și a criteriilor de calificare între diverse sisteme, raportarea și evaluarea rezultatelor în timp real, permițând totodată automatizarea activităților de tranzacționare a publicității online sunt doar câteva din dezvoltările pe care noua platformă le aduce în mediul online românesc.

CITEȘTE ȘI BAGĂ LA CAP: RECLAME PENTRU SPĂLAREA CREIERELOR!

SATI DMP este realizat prin colaborarea a 17 publisheri și regii online din România, 11 agenții de media, și integrează rezultate pentru mai mult de 100 de site-uri ce înregistrează peste 1,3 miliarde de afișări lunar și peste 50 de milioane de clienți unici, devenind astfel singurul DMP cu date colectate din surse primare din România.

Relevanța platformei SATI DMP la nivelul userilor de internet din România, precum și standardizarea datelor pe care le oferă, sunt avantajele pe care doar o soluție sindicalizată le poate oferi într-o construcție de acest tip.

Anne Roland, GM EMEA al companiei Cxense, furnizorul soluției tehnice ce stă la baza SATI2.0 și SATI DMP, a prezentat reperele tehnice ce asigură funcționalitatea la cele mai înalte standarde a sistemului și a împărtășit audienței concluziile sale din implementarea sistemelor de tip DMP în diverse alte țări. Din experiența sa, prin intermediul unei astfel de platforme publisherii vor livra mesajele publicitare targetate către segmente de audiență de interes pentru clienții lor, îmbunătățind astfel randamentul investițiilor în publicitatea online, dar și politica editorială proprie.

Ričardas Baltaduonis, CEO Adnet Media, una dintre cele mai mari regii de publicitate ce activează în Țările Baltice, a ilustrat prin exemple practice creșterea indicatorilor de performanță a campaniilor publicitare livrate către grupuri țintă specifice, realizate cu ajutorul platformelor de tip DMP și și-a exprimat încrederea  că industria din România va profita de oportunitatea creată de lansarea acestei platforme.

Petteri Vainikka, CEO Ardoq, profesionist recunoscut în domeniul online care și-a petrecut ultimii 7 ani în dezvoltarea platformelor de tip DMP și integrarea acestora în diverse ecosisteme de tranzacționare a spațiului publicitar online, a prezentat viziunea sa asupra modificărilor ce vor surveni în modul de tranzacționare a publicității online. În opinia sa, într-un mediu în care elementele sunt în continuă schimbare, publicitarii vor avea nevoie de date de audiență consistente, construite după criterii transparente și stabile în timp, pe care pot să se bazeze în stabilirea, implementarea și testarea strategiilor de media și comunicare.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii