FacebookTwitterLinkedIn

Compania a raportat rezultate foarte bune și pe segmentele de soluții software personalizate și soluții cloud, dezvoltate atât de Microsoft cât și de Google, înregistrând o creștere de 300% în 2020 și atingând valoarea de 2 milioane euro. Creșterea a fost susținută de proiectele derulate pentru clienții din portofoliul companiei precum: Decathlon, Sameday, Flanco, Vivre, 7Card, Teilor sau Adore Me.

Rezultatele înregistrate de companie în 2020 au fost posibile și datorită maturității parteneriatelor Zitec cu Google, Microsoft și Adobe (Magento Commerce). Începând cu luna iulie 2020, Zitec a devenit Google Cloud Premier Partner, cel mai înalt nivel destinat partenerilor care au demonstrat performanță în implementarea soluțiilor Google Cloud pentru creșterea rezultatelor în business. Tot anul trecut, compania a fost inclusă de Google Cloud pe lista primilor nouă parteneri Recommendations AI din întreaga lume care pot implementa soluția Google.

Regista, un produs dezvoltat de Zitec, a generat afaceri totale de 750.000 euro. Până în prezent, aproximativ 600 de instituții publice și companii din toate județele țării și-au îmbunătățit procesele de lucru și au redus birocrația folosind Regista. Aplicația are peste 12.000 de utilizatori la nivel național care au înregistrat de-a lungul timpului 11 milioane de documente.

Cel de-al doilea produs propriu din portofoliul Zitec, Mirro.io, este folosit de clienți din toată lumea, din țări precum România, Canada, SUA, Noua Zeelandă, Australia, Franța, Germania,  Belgia, Ungaria, Turcia, Portugalia, Brazilia, Ecuador, Paraguay, Israel, Slovacia și Estonia.

„Pe toată perioada anului trecut, echipa Zitec s-a implicat activ în accelerarea procesului de transformare digitală în foarte multe domenii, iar acest lucru s-a reflectat și în veniturile anuale înregistrate, în creștere cu 50% față de 2019. Prin toate demersurile noastre de digitalizare, dar și prin diversificarea gamei de servicii, ne-am susținut clienții și partenerii, indiferent că vorbim de companii private sau de instituții publice, cu soluții prin care să-și eficientizeze activitatea, reducând astfel din efectele negative ale pandemiei”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și Co-Fondator Zitec.

În ceea ce privește divizia de Digital Marketing, aceasta a înregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, în creștere cu 100% față de anul anterior.

Pentru anul în curs, Zitec mizează pe dezvoltarea segmentelor de dezvoltare software, soluții cloud și e-commerce, aplicații de mobil și soluții blockchain, web design și digital marketing. Pe lângă aceste direcții, compania va investi în continuare în dezvoltarea produselor proprii -Regista și Mirro.io, menite să susțină companiile private, cât și instituțiile publice în procesele lor de transformare digitală.