CEO-ul Vodafone Romania, Murielle Lorilloux, a precizat că în cadrul companiei activitatea angajaților s-a desfășurat de acasă, încă din primele săptămâni de când epidemia de coronavirus a luat amploare și la noi în țară. Mai exact, 80%-90% din angajații Vodafone lucrează de acasă. De asemenea, aceasta a declarat că prima lună a fost critică și că totuși Vodafone România și-a continuat atât activitatea, dar a stabilit și noi planuri pentru viitor.
Pe de altă parte, Murielle Lorilloux a punctat și faptul că principala prioritate a Vodafone România este de a asigura protecția și siguranța angajaților și clienților, în contextul actual. Compania s-a axat, în continuare, și pe satisfacerea clienților, fie că sunt simpli consumatori sau afaceri.
Vodafone România a continuat să satisfacă nevoile clienților și în vremuri tulburi
În plus, Vodafone România a venit și în sprijinul diasporei, dar și al studenților și elevilor cu materiale educative și trafic de date. Murielle Lorilloux a declarat că Vodafone a dezvoltat și o aplicație care scanează corpul și detectează temperaturile mai ridicate decât cele standard, ca măsură de verificare împotriva COVID-19.
Consumul de date ridicat din această perioadă a reprezentat o provocare pentru Vodafone România, însă Murielle Lorilloux a susținut că s-a anticipat din timp acest efect al epidemiei și că s-au luat măsurile necesare pentru a satisface nevoile clienților.
Murielle Lorilloux susține că este o necesară o colaboare cu Guvernul
Murielle Lorilloux este de părere că Guvernul și-a îndeplinit rolul în ceea ce privește sistemul de protecție și sănătate al țării, iar asta se poate observa în numărul mic de decese din România, în comparație cu alte țări. CEO-ul Vodafone consideră că ieșirea din starea de urgență și restabilirea economiei vor reprezenta, de asemenea, o provocare și că se vor produce într-un mod progresiv, nu imediat.
Mai mult decât atât, Lorilloux a afirmat că odată cu epidemia de coronavirus s-au ivit și câteva oportunități, iar cea mai vizibilă este posibilitatea ca angajații să muncească de acasă, astfel reducându-se anumite costuri pentru companii, dar și reducerea traficului, implicit a poluării. Însă, această posibilitate ridică o mulțime de întrebări.
Un an plin de provocări pentru români
CEO-ul Vodafone România mai spune și că va exista un an de tranziție, an în care vor exista modificări atât în ceea ce privește modul de lucru al angajaților, cât și în comportamentul și obiceiurile acestora.
“Trebuie să fim realiști și optimiști. O să fie un an de tranziție greu pentru toată lumea.”, a spus Murielle Lorilloux. Aceasta consideră că totuși este o oprtunitate pentru România de a face parte din lanțul de aprovizionare al Europei, ca furnizor.
Lorilloux subliniază și că o adaptare imediată la noile condiții este necesară, iar flexibilitatea joacă un rol important.