Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Media şi entertainment |
|

Vlad Petre, Managing Director Saatchi & Saatchi + The Geeks: “Cred că advertising-ul zilelor noastre este mai degrabă un advertising orientat către date”

Totul s-a mutat în digital de când a izbucnit pandemia. De la semnarea contractelor până la munca efectivă. Ceea ce nu ar fi neapărat un aspect negativ. Însă, s-au pierdut totodată și câteva elemente importante pentru lumea publicității.
Vlad Petre

“Am devenit foarte digitali în momentul ăsta, deci totul se întâmplă în proporție de 99% online. Culmea, am câștigat o eficientizare și am pierdut niște lucruri. Am pierdut un pic din partea socială, de prietenie, partea aia mai fun din lumea publicității”, susține Vlad Petre, Managing Director Saatchi & Saatchi + The Geeks.

În plus, flexibilitatea procedurilor din cadrul companiei i-a ajutat să se adapteze mai repede și mai ușor noului context. De asemenea și principiile au rămas aceleași de dinainte de pandemie, doar că le-au aplicat într-un mediu online. În relația cu clienții, Vlad Petre susține că au reușit să facă anumite lucruri mai repede. “Am digitalizat niște procese, de la semnarea contractelor până la partea de lucru efectiv”. Însă, chiar și online, au rămas foarte aproape de clienții lor. “Clienții au devenit mai conectați cu noi și ăsta e un win din punctul meu de vedere”.

Pe de altă parte și munca de publicitar a suferit modificări în ultimele opt luni. Mai exact, a câștigat eficiență, dar a pierdut acel element de “fun”.“Lumea digitală te face mult mai riguros. Se pierde din esența mai human a business-ului în care suntem”, mărturisește acesta. Totodată, el consideră că teama oamenilor nu poate fi ignorată în domeniul în care activează, iar brandurile trebuie să fie un factor de echilibru în viața acestora, să încerce să-i ajute.

“Dacă ne uităm la campaniile care rulează în momentul acesta, cred că putem spune că lucrurile arată din ce în ce mai mult cum erau înainte de apariția COVID-19”, mai spune optimist Vlad Petre.

Odată cu pandemia a apărut și o nouă paradigmă în piața de publicitate, orientată mai degrabă către date. Dar ce înseamnă mai exact? “Înseamnă conectarea la elementul nou care a apărut în societate și anume această avalanșă de date pe care le avem despre oameni. Publicitatea făcută cu date în spate. Cred că advertising-ul zilelor noastre este mai degrabă un advertising orientat către date”, explică executivul, care este de părere că atât nesiguranța, cât și teama pentru sănătate aduc niște schimbări comportamentale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii