FacebookTwitterLinkedIn

În primele 9 luni ale acestui an, Vitacom înregistrează o ușoară creștere față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania vizează afaceri de aproximativ 61,3 milioane de lei în 2021, în creștere de la cele aproape 56,6 milioane de lei în 2020.

Compania a fost înființată în 1991 de Vasile Andrei Vita și a dezvoltat două branduri proprii: Well și Chrome.

Am început afacerea cu doar câteva produse într-un apartament închiriat din cartierul Zorilor din Cluj-Napoca. În prezent avem zeci de mii de produse și un nou centru unde ne-am mutat de curând, în zona metropolitană Cluj-Napoca, care dispune de o suprafață totală de aproximativ 13.000 de metri pătrați, dintre care 5.000 mp depozit și 1.400 mp birouri, toate clasa A”, a declarat Aviva Vita (foto), Director Executiv Administrativ Vitacom Electronics.

În prezent, o parte dintre produsele companiei se vând și pe piețele internaționale, peste 8% din vânzări fiind din alte ţări din Europa. Vitacom Electronics își propune să continue investițiile în aplicații tip software incluse în dezvoltarea platformelor online și “este acum pe ultima sută de metri cu finalizarea celei mai mari investiții de până acum”.