
Ultima colecție semnată de Virgil Abloh pentru Louis Vuitton a fost prezentată la Paris Fashion Week.
Joia trecută a fost prezentată postum, la Paris Fashion Week, a opta și ultima colecție Louis Vuitton creată de Virgil Abloh.
Tema centrală a spectacolului a fost conceptul Casa Viselor, cu îngeri, manechine care execută mișcări break dance și o orchestră care a interpretat live o coloană sonoră al cărei autor este Tyler The Creator.
„Nu cred în gen, cred în design”, obișnuia să spună Abloh și acest lucru s-a văzut și în ultima sa colecție, cu șepci sau caschete de jocheu cu voal, jachete de baseball reinterpretate, sau cu Naomi Campbell, prietenă apropiată a designerului, purtând probabil cea mai androgină ținută a show-ului.


Abloh era un visător fascinat de tinerețe și preocupat de noțiunea de cămin. Ultima sa colecție a fost dezvăluită într-un decor care a căutat să reprezinte la nivel simbolic zonele de interes ale designerului.
Scenografia prezentării îi aparține lui Ib Kamara, artist multidisciplinar și redactorul-șef al revistei de modă Dazed.
Originar din Sierra leone, Kamara este creativul din spatele reclamelor brandului Fenty, fondat de Rihanna, și al unui număr impresionant de coperți pentru diversele ediții ale revistei Vogue. După colaborarea cu Abloh pentru prezentarea colecției Louis Vuitton primăvară-vară 2021, Kamara s-a ocupat de toate show-urile și campaniile publicitare Louis Vuitton menswear.
Fondator al brandului Off-White și director de creație al diviziei menswear de la Louis Vuitton din 2018, Virgil Abloh a murit de cancer în noiembrie anul trecut, la vârsta de 41 de ani.
Înainte de a scrie istorie în lumea modei ca primul afro-american care ocupă poziția de director de creație la Louis Vuitton, Abloh a făcut un internship la Fendi, unde a fost coleg cu rapperul Kanye West. În 2013, Abloh și-a lansat propriul brand, Off-White, iar cinci ani mai târziu a preluat creația liniei masculine de la Louis Vuitton.
Revista Time l-a inclus în 2018 în Topul 100 al celor mai influente personalități din lume, iar Wall Street Journal spunea despre Abloh că a atins un nivel de popularitate nemaiîntâlnit pentru un designer.

