Europa
Înmatriculările Grupului s-au ridicat la 623.838 de vehicule, în scădere cu 41,8%, pe o piață care a înregistrat o scădere de 38,9%. Grupul și-a reînnoit cu succes toate modelele din segmentul B sub marca Renault (Clio, Captur și ZOE). Noul Clio a fost cel mai bine vândut vehicul din segmentul B în prima jumătate a anului în Europa, cu 102.949 de unități vândute.
În prima jumătate a anului, marca Dacia a înregistrat o scădere cu 48,1% a vânzărilor, ajungând la 161.334 de vehicule vândute, scăderea fiind determinată de prezența sa pe piața de retail care a fost puternic afectată de criza generată de pandemia de Covid-19.
În iunie, vânzările Grupului în Europa au crescut. Renault a înregistrat 10,5% cotă de piață (marcă lider), iar Dacia 3,5%.
Pe piața vehiculelor electrice, Renault ZOE este cea mai bine vândută mașină din Europa, cu o creștere de aproximativ 50%, până la 37.540 de unități, în prima jumătate a anului și, totodată, cu un nivel record de comenzi de 11.000 de unități în luna iunie.
Rusia
În cea de-a doua țară din punct de vedere al volumului de vânzări ale Grupului, acesta este lider cu o cotă de piață de 30,2%, în creștere cu 1,4 puncte. Vânzările au scăzut cu 19,5% pe o piață care s-a contractat cu 23,3%.
Cota de piață a mărcii Renault a crescut cu 0,3 puncte până la 8,1%. Arkana și-a confirmat succesul cu peste 7.000 de vehicule înmatriculate în prima jumătate a anului și a consolidat poziția Renault într-un nou segment coupé-SUV din Rusia.