Unilever se revoltă împotriva platformelor digitale care răspândesc informații false și toxice - Forbes.ro
Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Unilever se revoltă împotriva platformelor digitale care răspândesc informații false și toxice

Unilever, producător de bunuri de larg consum și unul dintre cei mai mari investitori în publicitate la nivel mondial, a avertizat că îşi va retrage reclamele de pe acele platformele digitale care creează disensiuni în rândul societăţii sau nu reuşesc să protejeze copiii, transmite Reuters, conform AGERPRES.
Unilever-Logo.png

Keith Weed, directorul comercial de la Unilever, a avertizat luni, la conferinţa anuală a Interactive Advertising Bureau, că unui mediu în care consumatorii nu au încredere în ceea ce văd online nu i se poate permite să persiste. Keith Weed a cerut industriei tehnologiei să îmbunătăţească transparenţa şi încrederea utilizatorilor într-un moment în care să răspândesc online false informaţii („fake news”) şi conţinut ”toxic”.

Keith Weed: „Unilever nu va investi în platforme sau medii care nu ne protejează copiii sau care creează diviziune în societate şi care promovează furia sau ura. Vom da prioritate investiţiilor în platforme responsabile care sunt angajate să creeze un impact pozitiv în societate”.

Unilever deține, printre altele, brandurile Dove, Axe, Knorr și Magnum, și a investit anul trecut aproximativ 7,7 miliarde de euro în campaniile de marketing, din care o treime pe platformele digitale.

VEZI CÂȚI CLIENȚI AU BĂNCILE COMERCIALE DIN ROMÂNIA!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii