Vineri, şeful companiei pentru siguranţă şi integritate Twitter a anunțat că deși compania şi-a concediat 50% dintre angajaţi, rămân în vigoare capacităţile de moderare a conţinutului pe platforma de socializare.
Anunțul a fost făcut de Yoel Roth pentru a linişti utilizatorii şi agenţiile de publicitate după preluarea companiei de către miliardarul Elon Musk, informează Reuters.
Cu această ocazie, Roth a mai precizat că 15% dintre angajaţii Twitter din echipa de încredere şi siguranţă, care este responsabilă pentru prevenirea răspândirii dezinformărilor şi a conţinutului dăunător, au fost disponibilizaţi.
La nivel de companie, disponibilizările au afectat 50% dintre angajaţi, a adăugat acesta.
„Din nou, pentru a fi foarte clar, angajamentul puternic al Twitter faţă de moderarea conţinutului rămâne absolut neschimbat”, a reiterat, la scurt timp după mesajul lui Roth, pe pagina sa de Twitter și Elon Musk.
Vineri, Musk declara că Twitter a înregistrat „o scădere masivă a veniturilor”, din cauza grupurilor pentru drepturile civile care şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la modul în care disponibilizările ar afecta moderarea şi au făcut presiuni ca cei mai buni agenţi de publicitate să-şi retragă cheltuielile publicitare.
Mărci importante precum General Mills şi General Motors au declarat că au încetat să mai facă publicitate pe Twitter.