FacebookTwitterLinkedIn

Canalul de YouTube a președintelui american reunește anunțuri legate de campanie, știri și transmisii online, potrivit unui comunicat de presă. Generând conținut organic pe YouTube, campania se bazează pe încărcarea a sute de videoclipuri scurte în care Trump vorbește despre probleme actuale și testarea impactului acestora asupra utilizatorilor.

De la TV la Google

Campania de realegere a lui Trump s-a reorientat de la publicitatea televizată la platforma Google. S-au cheltuit deja 65 de milioane de dolari pe YouTube și Google, din care cca 30 de milioane de dolari numai în luna iulie, din fondul Comitetului Național Republican.

În paralel, Joe Biden, susținut de Comitetul Național Democrat, a cheltuit doar 33 de milioane de dolari pe YouTube și Google pe toată durata campaniei.

De ce Youtube?

YouTube este una dintre cele mai populare platforme online. Mulți din stategii digitali susțin că algoritmul YouTube este cu mult mai profitabil, acesta promovând utilizatorilor canale care sunt actualizate regulat și prezintă conținut nou.

Campania lui Trump este un model de utilizare la maxim a algoritmilor YouTube care recompensează în mod special părțile care produc un volum mare de conținut.