
Nișa televiziunilor de știri a pierdut telespectatori la nivel național, în anul 2022 față de anul precedent. Asta în ciuda unor evenimente importante care au avut loc în cursul anului, precum războiul din Ucraina și adâncirea crizei energetice.
România TV, liderul nișei, a pierdut 35.770 de telespectatori față de 2021 (-12,6%), dar și-a păstrat a patra poziție în topul audienței naționale cu un rating de 247.456 de telespectatori pe minut.
Antena 3 CNN a pierdut 4.526 de telespectatori la nivel național, o pierdere minoră pentru ratingul său de 193.230 de telespectatori pe minut.
Digi24, a treia televiziune de pe nișa știrilor, a câștigat 5.295 de persoane față de 2021, având un rating de 69.503 de telespectatori pe minut.
Realitatea Plus încearcă să atace a treia poziție ocupată de Digi24, având un rating de 63.947 de telespectatori pe minut, în creștere cu 1.877 de persoane.
B1 TV ocupă locul 18 în topul audienței naționale, cu un rating 30.097 de telespectatori pe minut, în scădere cu 6.237 de persoane față de anul 2021.
Televiziunile de știri, venite relativ recent în măsurătorile Kantar Media, au avut următoarele ratinguri:
TVR Info, canalul de știri al televiziunii publice: 4.237 de telespectatori pe minut (măsurătoare în intervalul septembrie – decembrie 2022).
Aleph News, televiziunea lansată de Adrian Sârbu în septembrie 2020: 2.305 telespectatori pe minut.
Euronews România: 2.183 de telespectatori pe minut (măsurătoare pentru noiembrie – decembrie 2022).