FacebookTwitterLinkedIn

Cele mai mari creșteri de audiență la nivel urban, în octombrie, au fost înregistrate de televiziunile Antena 1, DigiSport 1 și DIVA. Fiecare a câștigat câte 7.000 de telespectatori față de luna precedentă.

Antena 3 CNN a câștigat doar 2.000 de persoane, la nivel urban, în octombrie, prima lună plină în care a rulat sub parteneriatul rețelei americane CNN. Ocupă locul 5 în topul audienței urbane, cu o medie de 90.000 de telespectatori pe minut.

România TV își păstrează locul 4 în top, fiind cea mai urmărită televiziune de știri, cu o medie de 114.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 6.000 față de septembrie, conform măsurătorilor Kantar Media.

Televiziunea publică TVR 1 a ajuns la un rating mediu de 22.000 de orășeni pe minut (toată ziua), ocupând locul 14 în clasamentul urban. A fost depășită de televiziunea de filme DIVA care a început să difuzeze filme de Crăciun de la mijlocul lunii. DIVA are o audiență medie de 28.000 de persoane pe minut.

Au crescut și audiențele Antena 1 și DigiSport 1 cu câte 7.000 de persoane.

TVR Info, televiziunea de știri a SRTV, a realizat o medie de 2.000 de orășeni pe minut, în timp ce Aleph News, stația deținută de Adrian Sârbu, a avut 1.000 de telespectatori pe minut.

Televiziuni care au câștigat audiență în octombrie: Pro TV (+5.000 de telespectatori), Kanal D (5.000), Antena Stars (3.000), Național TV (2.000) și Pro Cinema (1.000).

Televiziuni cu audiențe în scădere: Digi24 (-3.000), Happy Channel (-1.000), Realitatea Plus (-1.000) și Prima TV (-1.000).