FacebookTwitterLinkedIn

Principalele televiziuni comerciale de divertisment au înregistrat creșteri de audiență în luna noiembrie, mergând cu turație maximă pe grilele de toamnă-iarnă. Dar cea mai mare creștere de audiență a realizat-o televiziunea publică TVR 1, care a difuzat meciurile de la Campionatul Mondial de Fotbal din Qatar.

La nivel urban, principalele trei televiziuni comerciale de divertisment au avut creșteri ale audienței în luna noiembrie comparativ cu octombrie: Pro TV (+29.000 de telespectatori), Antena 1 (+21.000) și Kanal D (+20.000).

Dar cea mai mare creștere a audienței generale a fost raportată de televiziunea publică TVR 1 care a transmis partidele de fotbal din Qatar: cu 49.000 de telespectatori mai mulți decât în octombrie.

Astfel, TVR 1 a atins o medie de 71.000 de orășeni pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, ocupând locul 5 în topul audienței urbane.

Televiziuni care au avut creșteri de audiență comparativ cu octombrie: România TV (15.000), Happy Channel (1.000), Antena Stars (7.000), DIVA (10.000), Realitatea Plus (1.000), Prima TV (1.000), Național TV (1.000) și Pro Cinema (6.000).

Antena 3 CNN și-a menținut ratingul general din octombrie, în timp ce Digi24 și DigiSport 1 au pierdut 2.000, respectiv 14.000 de telespectatori în mediul urban.