
În prima lună a primăverii, în topul 15 al celor mai urmărite televiziuni (consum pe telecomandă), doar Antena 1 a reușit să-și crească numărul de telespectatori comparativ cu luna precedentă, în mediul urban. Alte trei televiziunii – TVR 1, Pro Cinema și DigiSport 1 – și-au conservat ratingul din februarie. În rest, audiențele au scăzut.
Pro TV, liderul pieței de televiziune, a pierdut 18.000 de telespectatori față februarie, dar ratingul său general la nivel urban nu este amenințat: 333.000 persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
Audiența Antenei 1 a crescut în urban cu 9.000 de telespectatori, ajungând la o medie de 245.000 de persoane pe minut (toată ziua). Este singura televiziune a cărei audiență a crescut simțitor în prima lună a primăverii.
DigiSport 1, Pro Cinema și TVR 1 și-au conservat audiențele din februarie.
Televiziuni care au pierdut audiență față de februarie: România TV (-18.000), Antena 3 CNN (-14.000), Antena Stars (-5.000), Happy Channel (-1.000), Digi 24 (-9.000), Realitatea Plus (-8.000), Film Cafe (-3.000), Prima TV (-1.000) și Național TV (-1.000).
Alte ratinguri ale unor televiziuni cu pretenții de știri:
TVR Info – 2.000 telespectatori pe minut.
Aleph News – 1.000 telespectatori pe minut
Prima News – 2.000 telespectatori pe minut
Euronews – 2.000 telespectatori pe minut.