FacebookTwitterLinkedIn

Consumul de programe TV (pe telecomandă) la nivel urban a crescut pe nișa televiziunilor de știri, în prima lună a războiului din Ucraina. Antena 3 a fost a treia televiziune în topul urban, devansând România TV și Kanal D. Televiziunea publică TVR 1 a ocupat locul 12 în topul urban cu o audiență mai mică de 11,3 ori față de Pro TV, liderul pieței TV.

Antena 3 și România TV au ocupat locurile 3, respectiv 4 în topul audienței urbane din luna martie. Antena 3 a câștigat 24.000 de orășeni, în timp ce România TV a pierdut 7.000 de persoane față de februarie.

O creștere substanțială a înregistrat Digi24: plus 21.000 de persoane comparativ cu luna precedentă.

Cota de piață a celor cinci televiziuni de știri – Antena 3, România TV, Digi 24, Realitatea Plus și B1 TV – a atins o valoare lunară record: 24,06%. Adică, aproape un sfert dintre orășenii care s-au uitat la televizor în martie au urmărit una dintre aceste televiziuni. În februarie, cotat de piață a știrilor TV fost de 21,29%.

TVR 1, principala televiziune a Societății Române de Televiziune (SRTV), a avut un rating mediu de 32.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul 12 în topul audienței urbane.

Televiziuni care au suferit pierderi de telespectatori față de februarie: Pro TV (-28.000), Antena 1 (-17.000), Kanal D (-7.000), DigiSport (-5.000), Prima TV (-2.000), TVR 1 (-5.000) și Pro Cinema (-3.000).

Televiziuni care au câștigat audiență: Antena Stars (5.000), Realitatea Plus (1.000), Happy Channel (1.000), Național TV (1.000) și DIVA (4.000).