
În prima lună a toamnei, când vacanțele au rămas o amintire, a început școala și guvernul s-a decis în sfârșit să adopte pachetul de măsuri fiscale și bugetare, audiențele TV la nivel național au crescut ușor. Paradoxal, televiziunile de știri au pierdut telespectatori față de luna august.
Pe segmentul televiziunilor de știri s-a înregistrat o scădere a numărului de telespectatori în luna septembrie față de august (consumul TV pe telecomandă):
România TV a pierdut 8.410 telespectatori;
Antena 3 CNN: –10.790 telespectatori;
Digi24: –4.210 telespectatori;
Realitatea Plus: –3.500 telespectatori;
B1 TV: –3.810 telespectatori.
Alte televiziuni de știri au înregistrat următoarele ratinguri generale în septembrie:
TVR Info: 6.230 telespectatori pe minut, toată ziua.
EuroNews: 1.930 telespectatori pe minut
Prima News: 1.740 telespectatori pe minut.
Aleph News: 710 telespectatori pe minut.
Odată cu lansarea grilelor de toamnă, Pro TV și Antena 1 au câștigat audiență în septembrie, la nivel național.
Pro TV a câștigat 8.830 de persoane.
Antena 1 a câștigat 103.750 de telespectatori, cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV.
Kanal D a pierdut 26.210 de persoane față de august.
Alte televiziuni care au câștigat audiență: Happy Channel (+6.850 telespectatori), Antena Stars (19.100), Film Cafe (2.860), Pro Cinema (6.620), Prima TV (4.030) și Național TV (+1.970 persoane).
Televiziuni care au pierdut audiență: DigiSport 1 (-5.350 persoane) și TVR 1 (-650 persoane).
Televiziunile deținute de Intact Media Group – Antena 1, Antena 3 CNN, Antena Stars, Happy Channel și ZU TV – au avut o cotă națională de vizionare de 24,09%.
Televiziunile grupului PRO – Pro TV, Pro Cinema, Acasă, Acasă Gold și Pro Arena – au avut o cotă totală de piață de 21,17%.