Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – SEPTEMBRIE 2019

Nici bine nu s-au încheiat concediile și toamna a umplut piețele cu gogonele, că marile televiziunile și-au recuperat telespectatorii pierduți aiurea în timpul verii. Noile grile de programe și-au făcut datoria, captând atenția telespectatorilor plictisiți de cazul Caracal. Televiziunile de știri au pierdut audiență în septembrie.
televiziune_-_TV.jpg

Pro TV, Antena 1 și Kanal D și-au recuperat telespectatorii în cursul lunii septembrie. Astfel, Pro TV a câștigat 78.000 de persoane față de august, atingând un rating mediu de 587.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media, copyright: ARMADATA S.R.L.

Antena 1 a înregistrat cea mai mare creștere de audiență, 91.000 de persoane față de lună precedentă, având o medie de 368.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Kanal D a înregistrat o medie de 338.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere față de august cu 33.000 de persoane.

Toate televiziunile de știri au suferit pierderi de audiență, mai cu seamă România TV și Antena 3, în ciuda faptul că acestea “au pariat” pe tragedia de la Caracal. Pierderile față de august se prezintă astfel: România TV (-73.000), Antena 3 (-32.000), B1 TV (-9.000), Digi24 (-9.000) și Realitatea TV (-6.000).

Televiziunea publică TVR 1 a pierdut 7.000 de persoane, cu o medie de 64.000 de indivizi pe minut, situându-se pe locul 9 în topul audiențele naționale. În schimb, TVR 2 a câștigat 2.000 de telespectatori, fiind pe locul 13 în top, cu o medie de 49.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Alte televiziuni care au câștigat audiență față de august: Prima TV (2.000), Național TV (8.000) și Antena Stars (1.000).

Televiziuni care au suferit pierderi de audiență: DigiSport 1 (-15.000) și Cartoon Network (-3.000).

Primele cinci televiziuni din topul audienței naționale – Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 – au avut o cotă de piață de 53,85%, adică mai mult de jumătate dintre românii care s-au uitat la televizor au urmărit unul dintre aceste programe (dintr-un total de 69 de televiziuni).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii