Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – SEPTEMBRIE 2018

În prima lună a toamnei, marile televiziuni generaliste au revenit în sondajele de audiență, ajutate și de lansarea noilor grile de programe. În schimb, televiziunile de știri au pierdut audiență la nivel național.
televiziune_3.jpg

În septembrie, la nivel național, Pro TV a atins o medie de 567.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Ratingul general este mai mare cu 42.000 de persoane față de cel din luna august. Pro TV și-a consolidat poziția de lider, ratingul său fiind mai mare cu 204.000 de persoane față de cel al Antenei 1, care a avut o medie de 363.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Audiența de la Antena 1 a câștigat 44.000 de persoane față de luna precedentă.

Cea mai mare creștere de audiență față de august a înregistrat-o Kanal D: 63.000 de persoane. A avut o medie națională de 327.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Într-o lună relativ liniștită pe subiectele propagandei politice, televiziunile de știri România TV și Antena 3 au pierdut telespectatori la nivel național: 42.000, respectiv 22.000. Se remarcă pierderea de la România TV, cea mai mare de pe piața TV. De asemenea, Realitatea TV a pierdut 24.000 de telespectatori.

Alte televiziuni care au câștigat audiență în septembrie: Național TV (11.000), Prima TV (4.000), Pro 2 (2.000), TVR 1 (4.000), TVR 2 (5.000) și ETNO (3.000).

Alte televiziuni care au pierdut audiență: Antena Stars (-12.000), DigiSport 1 (-4.000) și Cartoon Network (-7.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii