FacebookTwitterLinkedIn

Digi24 a câștigat 70.000 de telespectatori la nivel național față de luna februarie, ajungând la un rating mediu de 134.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Este pentru prima dată când audiența lunară a acestei televiziuni depășește pragul de 100.000 de persoane. În fapt, Digi24 și-a dublat audiența generală față de februarie.

Antena 3 a câștigat 42.000 de persoane față de luna precedentă, având un rating de 250.000 e telespectatori pe minut (toată ziua). Este a cincea televiziune pe național.

România TV și-a conservat a poziția a patra în topul național și ratingul general (câștig de doar 1.000 de telespectatori).

Creșteri de audiență s-au înregistrat și la televiziunile de știri B1 TV (+17.000) și Realitatea Plus (+19.000).

Pro TV a atins o medie de 827.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 67.000 față de februarie.

Antena 1 a câștigat 49.000 de persoane, având o medie de 641.000 de telespectatori pe minut.

Kanal D a pierdut 10.000 de telespectatori, dar își păstrează al treilea loc în top.

Alte televiziuni care au câștigat audiență comparativ cu februarie: Prima TV (6.000 de persoane), TVR 1 (4.000) și Pro Cinema (1.000).

Televiziuni care au pierdut audiență: Național TV (-2.000 de persoane), Antena Stars (-5.000) și TVR 2 (-2.000).

Primele 6 televiziuni din topul național – Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV, Antena 3 și Digi24 – au avut în total o cotă de vizionare (cotă de piață) de 60,2%, adică 60,2% dintre românii care s-au uitat la televizor au urmărit unul dintre aceste programe dintr-un total de 71 de stații înscrise în măsurătorile Kantar Media.