FacebookTwitterLinkedIn

Pro TV și Antena 1 au continuat să piardă telespectatori în prima lună a verii, conform reducerii consumului de televiziune în sezonul estival. Kanal D a reușit să-și crească audiența față de luna mai, mizând pe „locomotiva” din prime time – „Jocul cuvintelor cu Dan Negru”.

La nivel național, Pro TV și Antena 1 au pierdut față de luna mai circa 48.000, respectiv 23.000 de telespectatori, dar pozițiile acestora din fruntea clasamentului nu sunt amenințate.

Kanal D a câștigat 26.000 de telespectatori, ajungând la un rating mediu de 333.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

O altă creștere importantă a fost semnalată în cazul România TV care și-a majorat audiența cu 19.000 de persoane comparativ cu luna mai.

Happy Channel și Antena Stars au urcat în topul audienței, pe locurile 6, respectiv 7. Ambele televiziuni ale grupului Intact Media au câștigat audiență: 9.000, respectiv 2.000 de persoane.

Astfel, Intact Media Group (familia Voiculescu) are în top 7 audiență națională numai puțin de patru televiziuni: Antena 1, Antena 3, Happy Channel și Antena Stars. Acestea au o cotă de piață (de vizionare) de 23,18% dintr-un total de 79 de televiziuni înscrise în sistemul de măsurare. Cea de-a cincea televiziune a grupului este ZU TV (muzică), cu un rating național de 6.000 de telespectatori pe minut (locul 52).

Televiziuni care au câștigat audiență în luna iunie comparativ cu luna mai: TVR 1 (+2.000 de telespectatori), Realitatea Plus (3.000) și DIVA (2.000).

Televiziuni care au pierdut audiență la nivel național față de luna precedentă: Antena 3 (-5.000), Digi 24 (-4.000), Național TV (-11.000), Pro Cinema (-3.000) și Digi Sport (-28.000).

Prima TV și TVR 2 și-au conservat audiențele din luna mai.