Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – APRILIE 2018

Încălzirea vremii i-a convins pe români să părăsească locurile din fața televizoarelor. În aprilie, audiențele generale ale televiziunilor s-au redus simțitor față de luna precedentă, respectând consumul specific sezonului cald.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Toate marile televiziuni au suferit pierderi de audiență în aprilie. Românii parcă abia au așteptat creșterea temperaturilor pentru a fugi din fața micilor ecrane. Au fugit „în masă”, provocând televiziunilor scăderi importante de rating.

La nivel național, primele trei televiziuni din topul audiențelor au pierdut aproape jumătate de milion de telespectatori față de luna precedentă: Pro TV (-260.000), Antena 1 (-144.000) și Kanal D (-119.000).

Totuși, ierarhia se păstrează, Pro TV fiind pe primul loc, cu o medie de 635.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Pe locul secund, Antena 1 a înregistrat o medie de 422.000 de persoane pe minut (toată ziua), iar pe a treia treaptă, la o diferență în marja de eroare a sondajului (1.000 de indivizi, Kanal D cu 421.000 de telespectatori pe minut.

Singura televiziune care a câștigat audiență față de martie a fost DigiSport 1 (+13.000 de persoane) și asta din cauza transmisiunilor fotbalistice aflate în vârf de sezon.

Pierderile de audiență ale celorlalte televiziuni sunt: România TV (-36.000), Antena 3 (-50.000), Național TV (-17.000), Prima TV (-34.000), TVR 1 (-11.000), Antena Stars (-1.000), Pro 2 (-12.000), TVR 2 (-10.000), Realitatea TV (-13.000), Pro Cinema (-25.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii