Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL în anul 2019

Indicii de audiență pentru 91 de televiziuni din România, în anul 2019, arată că, la nivel național, Pro TV a continuat să-și mențină poziția de lider, în ciuda faptul că a pierdut telespectatori față de anul 2018. În partea inferioară a topului, 16 televiziuni au fost urmărite fiecare de mai puțin de 1.000 de persoane pe minut la nivel național.
Televiziune

În 2019, televiziunea Pro TV a avut o medie de 683.360 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, studiu realizat pentru CNA. Asta înseamnă că, pe parcursul anului trecut, programele Pro TV au fost urmărite în medie de 683.360 de români pe minut. Pro TV ocupă primul loc în topul audienței naționale, în ciuda faptului că indicele său de audiență este mai mic cu 15.390 de persoane față de anul 2018. Cota de piață (vizionare) a stației a fost de 16,8%

Antena 1, televiziunea de pe locul al doilea, a avut o audiență medie de 457.897 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 12.235 de persoane față de 2018. Cota de vizionare a Antenei 1 a fost de 11,2%.

Kanal D ocupă a treia treaptă a podiumului, cu o medie de 393.901 de telespectatori pe minut (toată ziua). Această televiziune a reușit să-și crească audiența generală cu 10.026 de persoane față de 2018. A avut o cotă de piață de 9,7%.

România TV este a patra televiziune la nivel național, reușind să-și majoreze ratingul cu 37.197 de telespectatori față de 2018. Este cea mai mare creștere de audiență din piața TV în anul 2019. Circa 279.708 de persoane s-au uitat la România TV în fiecare minut al zilei, în anul trecut.

Televiziunea publică TVR 1 ocupă locul 8 în topul audienței generale, cu o medie de 76.175 telespectatori pe minut, în scădere cu 31.306 persoane față de 2018. Este cea mai mare pierdere de audiență de pe piața TV, în cursul anului trecut.

În topul celor 91 de stații, se constată că 48 de televiziuni au avut audiențe de sub 10.000 de persoane pe minut. Dintre acestea, 16 canale au înregistrat sub 1.000 de telespectatori pe minut.

Cele cinci televiziuni din fruntea topului – Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 – au avut o cotă cumulată de piață (vizionare) de 49,5%. Adică, jumătate dintre români s-au uitat la una dintre aceste televiziuni, în cursul anului 2019.

Televiziunile care și-au crescut audiența la nivel național în 2019: B1 TV (creștere cu 9.678 persoane), DigiSport 1 (+13.492) și Digi24 (+7.126).

Televiziuni care au pierdut audiență în 2019 față de anul precedent: Național TV (-19.087 persoane), Prima TV (-18.757), Antena Stars (-11.596), Pro 2 (-9.027), Pro Cinema (-3.883) și ETNO (-4.550).

Articol realizat cu sprijinul Media Expres.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii