Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Topul bugetelor de publicitate investite pe nișa televiziunilor de știri în anul 2020

Anul pandemic 2020 a fost favorabil pentru televiziunile de știri, ratingurile au crescut și volumul de audiență livrat de această nișă s-a majorat cu 17% față de anul precedent.
televiziune

Digi24 a dat lovitura în primul an de pandemie COVID-19 și a reușit să livreze investitorilor în publicitate cel mai mare volum de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani) de pe nișa știrilor. Astfel, volumul de audiență a atins 89.250 GRP’30 target comercial, în creștere cu 78,5% față de anul precedent.

Volumul livrat de România TV a crescut cu 2%, în timp ce Antena 3 a furnizat o audiență mai mare cu 8%.

B1 TV și-a conservat volumul din 2019, înregistrând o scădere minoră de 1,5%.

Realitatea Plus a înregistrat o scădere de 19% a volumului de audiență dacă este să-l comparăm cu cel al televiziunii Realitatea TV (falimentară în 2019).

În septembrie a fost lansată televiziunea Aleph News, deținută de Adrian Sârbu. Reclamele difuzate pe acest canal au acumulat până la sfârșitul anului un volum de 77 puncte de audiență pe targetul comercial.

Nișa televiziunilor de știri a furnizat clienților publicitar un volum total de audiență de 286.690 GRP’30 target comercial, în creștere cu 17% față de anul precedent. Acest volum reprezintă 12,8% din totalul audienței pe care piața TV (76 de televiziuni) a livrat-o clienților publicitari în 2020.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii