Din cele 88 de televiziuni înscrise în sistemul național de măsurare a audienței TV, realizat de Kantar Media, mai mult de jumătate au avut ratinguri generale de sub 10.000 de persoane la nivel național în luna septembrie.
În septembrie, la nivel național, au fost 48 de televiziuni cu audiențe generale de sub 10.000 de telespectatori.
Dintre acestea, 30 de stații au avut ratinguri de sub 5.000 de persoane.
Televiziunile cu audiențe de sub 1.000 de telespectatori au fost: Magic TV (880), Aleph News (710), Orange Sport 3 (430), Rock TV (320), Canal 33 (290) și Aleph Business (70 de persoane pe minut).
Cele 48 de televiziuni cu ratinguri de sub 10.000 de persoane au avut o cotă cumulată de piață de 6,6% la nivel național. Adică, 6,6% dintre persoanele care s-au uitat la televizor, în cursul lunii septembrie, au urmărit una din aceste stații. Cota de piață este comparabilă cu cea a televiziunii de știri România TV (7%) și este 2,6 ori mai mică decât cea a televiziunii Pro TV, liderul pieței.
O singură televiziune este generalistă, Metropola TV (rating de 1.960 de telespectatori pe minut), restul sunt stații de nișă (filme, copii, muzică, sport).