Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mici audiențe la nivel urban – AUGUST 2019

În august, luna cu cel mai scăzut consum de televiziune din timpul unui an, au fost 38 de televiziuni care au avut un rating mediu situat sub 10.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, conform monitorizărilor Kantar Media.
televiziune

Cele 38 de televiziuni au avut o cotă de piață (de vizionare) de 8,71% la nivel urban (toată ziua). Altfel spus, 8,71% din totalul orășenilor care s-au uitat la televizor, în luna august, au urmărit unul dintre cele 38 de canale TV. În sistemul de monitorizare Kantar Media sunt înscrise 69 de televiziuni.

Cota totală de piață a celor 38 de televiziuni a fost puțin mai mare decât cota televiziunii generaliste Antena 1 (8,29%), dar mai redusă decât a canalului de știri România TV (11,29%).

Televiziunii MTV, E! Entertainment și Telekom Sport 3 au avut audiențe medii sub 1.000 de orășeni pe minut, la nivel urban.

Animal Planet, Rock TV, VH1 au înregistrate audiențe de câte 1.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Majoritatea televiziunilor mici este formată din canale muzicale și tematice (Animal Planet, National Geographic, Discovery, Travel Channel).

Printre televiziunile de sport cu sub 10.000 de telespectatori se numără: Pro X (fostul Sport.ro), DigiSport3, Eurosport 2, Telekom Sport 1, Look Sport.

TVR 3, a treia televiziune a Societății Române de Televiziunea, a avut o medie de 3.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) în mediul urban, ocupând locul 52 în topul audienței generale din mediu urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii