Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe în luna MARTIE 2019 – URBAN

Încălzirea vremii a erodat ratingurile televiziunilor în mediul urban. Toate posturile TV au suferit scăderi de audiență. TVR 1 a atins un nou record negativ de audiență, ajungând pe locul 15 în topul audienței urbane.
????????????????????????????????????????????????????????????????

Audiența Pro TV a fost de 365.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 38.000 de orășeni față de luna februarie.

Antena 1 și Kanal D au pierdut 11.000, respectiv 18.000 de persoane, având ratinguri de 244.000, respectiv 172.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

DigiSport 1 se menține pe locul 6 în topul urban, cu un rating mediu de 49.000 de telespectatori pe minut, deși a pierdut 16.000 de telespectatori.

AUDIENȚA TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – MARTIE 2019

Digi24 a reușit să depășească „la mustață” canalul public TVR 1, având o medie de 33.000 de telespectatori pe minut, respectiv 32.000. TVR 1 a coborât pe poziția 15 în topul audienței urbane. Și TVR 2 se află în „coasta” principalului canal public, cu o medie de 29.000 de orășeni pe minut.

Situația scăderilor de audiență la alte televiziuni față de februarie este următoarea: Antena 3 (-9.000), România TV (-16.000), DigiSport 1 (-16.000), Național TV (-6.000), Pro 2 (-8.000), Prima TV (-8.000), Realitatea TV (-7.000), Antena Stars (-3.000), B1TV (-3.000), Happy Channel (-3.000), Digi 24 (-4.000), TVR 1 (-6.000) și TVR 2 (-2.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii