Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – iunie 2018

În luna iunie, mișcările din sondajele de audiență TV în mediul urban reflectă, parcă în oglindă, agitația și frământările din societatea românească.
televiziune_3.jpg

În top 15, doar trei televiziuni au suferit pierderi de audiență la nivel urban, în cursul lunii iunie: Pro TV (-21.000), Kanal D (-49.000) și Național TV (-2.000). Toate trei sunt televiziuni de divertisment.

Fotbalul de la Campionatul Mondial din Rusia a ajutat TVR 1 să atingă locul 6 în urban, cu o medie de 122.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Audiența canalului public a crescut cu 81.000 de persoane față de luna mai.

Au crescut și audiențele televiziunilor de știri, care au relatat despre protestele societății civile din Piața Victoriei, mitingul PSD, dezbaterile parlamentare privind moțiunea de cenzură și modificările legilor Justiției.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR PE NAȚIONAL – IUNIE 2018

Antena 3 a câștigat 23.000 de orășeni în iunie și a devenit o treia televiziune în urban, cu o medie de 140.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

TOPUL COMPANIILOR DE CERCETARE ȘI SONDARE A PIEȚEI – ANUL 2017

Merită semnalată și ascensiunea canalului de știri Realitatea TV, care a câștigat 12.000 de orășeni în luna iunie și ocupă locul 7 în topul urban, cu o medie de 48.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Alte televiziuni care au câștigat audiență în iunie: Antena 1 (5.000), România TV (13.000), Prima TV (2.000), Antena Stars (8.000), Digi24 (6.000), B1TV (2.000), TVR 2 (2.000), Pro 2 (2.000) și Cartoon Network (6.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii