Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel național – MAI 2018

Audiențele televiziunilor la nivel național au continuat să scadă în luna mai, sub „presiunea” anotimpul cald. Au suferit mai cu seamă cele trei televiziuni generaliste: Pro TV, Antena 1 și Kanal D. În ciuda tendinței generale, Antena 3 și România TV au câștigat audiență sub „presiunea” evenimentelor politice.
televiziune

Antena 3 a câștigat 12.000 de telespectatori în luna mai față de aprilie, la nivel național, ajungând la o medie de 175.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences.

La rândul său, România TV a câștigat 9.000 de persoane, având o medie de 225.000 de telespectatori pe minut (a patra televiziune pe național).

Sunt televiziunile cu cele mai mari creșteri de audiență înregistrate în luna mai, la nivel național. Creșterile au fost influențate de evenimentele social-politice care au avut loc în această perioadă. Nu același lucru s-a întâmplat la Realitatea TV (scădere de 1.000 de persoane) și la B1 TV (creștere de 1.000 de persoane), fapt care arată că, pe piața știrilor, consumul este controlat în continuare de România TV și Antena 3 (indiferent de anotimp).

Cea de-a cincea televiziune de știri, Digi 24, a avut o medie națională de 38.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivelul lunii aprilie. Digi 24 ocupă locul 20 în topul audienței naționale din 62 de stații.

Pro TV încheie luna mai pe poziția confortabilă de lider, cu o medie de 612.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 23.000 de persoane față de ratingul din aprilie.

Antena 1 a pierdut 21.000 de persoane, în timp ce Kanal D, 31.000.

Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență: Național TV (-23.000), Prima TV (-6.000), TVR 1 (-11.000), Antena Stars (-8.000), TVR 2 (-1.000), DigiSport 1 (-4.000), Disney Channel (-1.000).

Interesant de remarcat este faptul că, în ciuda agitației TVR 1 cu programul Eurovision, televiziunea publică n-a reușit nici măcar să-și mențină audiența la nivelul lunii aprilie, suferind o pierdere de 11.000 de persoane.

În top 15 televiziuni, figurează cu creștere de audiență canalul Pro 2 (fostul Acasă TV), care a câștigat 6.000 de persoane față de aprilie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii